موضوع اطلاعیه در باره تنگنظران و کوتاه فکران حاکم بر مردم ایران و مزدوران اجاره ایشان در خارج از کشور که با فیلتر کردن وبهای من بس نکردند و سراسیمه

موضوع اطلاعیه در باره تنگنظران و کوتاه فکران حاکم بر مردم ایران  و مزدوران اجاره ایشان در خارج از کشور که با فیلتر کردن وبهای من بس نکردند و سراسیمه وارد شدند تا از بلوگسکای تقاضا کنند که وبلاگ من را مسدود کنند اما من خوشبختانه به شما اعلام میکنم با همان اسم سامانکردی  و با نام کردی همه نوشتها ی خودم را کپی نمودم و بر روی وبولاگ جدیدم قرار داده ام.

حالا چون در آستانه به اصطلاح انتخابات قلابی و تمامأ آخوندی هستند دشمنان آزادی بیان پا از حد خود فراتر نهاده است و به بیرون از مرزها ی خود پا نهاده است ما به این کور دلان و دشمنان آزادی و بشری میگوئیم که تا جان در رگ مان میباشد دست از بیان تفکر خود و برای روشن کردن مردم و تا مردم این جانوران انسان کش را خوب بشناسند دست بردار نخواهیم بود.

تا اینکه اطلاعیه ای در باره سفر آخوند آدمکش به کردستان که جان هزاران جوان بیگناه ایرانی را گرفته است بخصوص جوان عزیز کردستان و دستور قتل آنها را صادر نموده است منتشر نمودم بلافاصله ولی فقیه دستور مسدود کردن وبولاگ ما را صادر نمود چرا چون در آن از مردم عزیز و زحمتکش کردستان درخواست شده بود که از خانه های خود بیرون نیایند بعنوان اعتراض به آمدن این شیاد انسان کش به کردستان و مردم عزیزمان جواب مثبت دادند به این درخواست به همین خاطر بود که ولی فقیه سراسیمه و کورکورانه دستور مسدود کردن وبولاگ ما را صادر نمود این نشاندهنده این است که اطلاعیه ما خیلی کارا بوده است که این آخوندها را به جان آورده است تا رسمأ دستور مسدود کردن وبولاگ ما بر روی بلوگسکای صادر کنند.

در ماه گذشته ریئس جمهور آخوندها در سویس دم آز آزادی بیان میزد اما خود ایشان و رژیمش بدترین دشمنان آزادی بیان هستند این فریبکاری و دروغها تاکی به خورد افکار عمومی و مردم اسیر ایرانی میدهند این جانوران آدمکش.

http://www.samankurdi.blogsky.com/

این وبولاگی که در بالا مشاهده میکنید توسط دشمنان آزادی بیان و آزادی مطبوعات مسدود شده است.

This account is terminated for violating our terms and conditions.

وبلاگ مورد نظر به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات سایت مسدود می باشد.

این نوشهای که در بالا مشاهده میکنید توسط مسئولان بلوگسکای نوشته شده است.

این را نشاند میدهد هنگامیکه وبولاگ من را بازمیکنید اما برای دیدن نوشتهای من برو روی این وبولاگ کلیک کنید که در زیر می آید.

http://www.samankurdi.blogg.se/

این وبولاگی که اینجا مشاهده میکنید وبولاگ تازه من است همان وبولاگی میباشد که مسدود شده است و بر روی یک سرور جدید قرار داده ام.

بله دشمنان آزادی بیان همیشه برای خفه نمودن صدای آزادیخواهان کشش نموده اند اما پیروز نخواهند شد.

این جانوران آدمکش مگر وبولاگ نویسان را نکشتند در زندانهایشان مگر تمامی سایتهای انترنتی را مسدود و یا فیلتر نکرده اند و ایران را زندانی بزرگ برای زنان و جوانان نه نموده اند؟

حتی به مردم اجازه نمیدهند از ماهواره استفاده کنند این جانوران آدمکش و ویروس اسلامی.

مسدود کردن وبولاگ من جای افتخار است چرا چون  این وبلاگ توانسته است کارا باشد برای همین بوده است که دستور مسدود کردنش را صادر نموده اند.

حالا با خیال آسوده در این فکر هستند که این وبولاگ را مسدود کنند دیگر توان درست کردن سایت و وبولاگ دیگری نداریم من به شما اهای جانوران اعلام میکنم در همان روزی که شما کورکورانه دستور مسدود کردن وبولاگ من را صادر نمودی و ساعتی بعد یک وبولاگ تازه با همان نام و با همان اسم ساخته شد به کوری چشم دشمنان آزادی بیان و آزادی مطبوعات یک وبولاگ تازه ساخته شده که برای همه به آسانی قابل دسترسی میباشد.

من به شما کور دلان و کور اندیشان ویروس اسلامی اعلام میکنم که تکنولوژی امروزی این امکان را از دست شما گرفته است که با راحتی و به این آسانی صدای هر آزادیخواهی را خفه کنید مگر قاضی جنایتکار و آدمکش شما در زندان به دلارا داربی تجاوز نکرد که او هم تهدید کرده بود هنگام آزادی برای افکار عمومی آن جنایت را بیان کند که قاضی آدمکش و جنایتکار آخوندها هم سراسیمه دست به کار شد و قبل از اینکه خورشید بتابد جان دلارا دارابی را گرفتند این جانوران آدمکش و ضد انسانی.

به شما دشمنان آزادی بیان میگویم که مگر میشه جلو خورشید را گرفت؟

مرگ و نابودی برای دشمنان آزادی بیان

نفرت بر انسان کشی و نفرت بر آنکسانی که جان دلارا دارابی را گرفتند

نفرت بر تنگنظری و کوته فکری.

زند باد آزادی و دموکراسی

سامان کردی

ساموئیل کو کرمانشاهی

14/5/2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0